SIKÇA SORULAN SORULAR


www.gymy.com.tr nasıl üye olabilirim?

‘’Üye Ol’’ butonuna tıklayarak üyelik için gerekli kişisel bilgileri ve adres bilgilerini doldurarak, Kişisel verilerin işbu bilgilendirme formunda/sözleşmede belirtilen şartlarda kullanılmasına onay vererek üye olabilirsiniz.

  

Üye olduğumda herhangi bir ücret öder miyim?

Hayır üyelik için hiçbir ödeme yapmazsınız.

 

 Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Sitemize daha önce üye olmuş ancak şifrenizi unuttuysanız; ‘’üye girişi’’ kısmından e-posta adresinizi yazarak ‘’şifremi unuttum’’ butonuna tıklayınız. Bu şekilde yeni şifrenizi oluşturabilmek için tarafınıza bir e-mail gelecektir. Gelen mailin yönlendirmesi doğrultusunda şifrenizi yenileyebilirsiniz.

 

 

www.gymy.com.tr’den nasıl sipariş verebilirim?

Site üzerinde satın almak istediğiniz ürünün ‘’sepete ekle’’ butonuna tıklamalısınız. Daha sonra sepetinize gittiğinizde kişisel bilgilerinizi, adres bilgilerinizi ve ödeme yönteminizi seçerek sipariş verebilirsiniz. Ödemenin muhatap banka tarafından onaylanmasıni takiben sipariş sureciniz tamamlanmis olacaktir

  

www.gymy.com.tr alışveriş yapmak güvenli midir?

Ziyaretçilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği bizim için çok önemlidir. Local , kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve hiçbir şekilde  Local tarafından saklanmamaktadır.

 

 

Ödeme sayfasında hangi yollarla ödeme yapabilirim?

Ödeme sayfasından kredi kartı, hesap kartı, kapıda nakit, kapıda kredi kartı, havale ve eft yollarından birini seçerek ödeme yapabilirsiniz.

 

 

Sepete ürün ekleyemiyorum ne yapmalıyım?

İlk olarak kullandığınız internet tarayıcısından farklı bir tarayıcıyı denemelisiniz. Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox vb tarayıcıları deneyebiliriniz. Farklı bir tarayıcıdan denediğinizde de aynı sorunu yaşıyorsanız internet geçmişinizi temizleyerek tekrar denemelisiniz. Sorun hala çözülmediyse Enviar adresine sorunu bildirmenizi rica ediyoruz.

 

 

Üyeliğimi iptal etmek istiyorum nasıl yapabilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek istediğinizde .. adresine e-mail gönderebilirsiniz.

  


Sipariş oluşturduğumda ekranda hata mesajı çıkıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Böyle bir durumda öncelikle tarayıcınızın geçmişini temizleyip tekrar denemenizi öneriyoruz. Sorun hala devam ediyorsa hatayı e-mail yoluyla bildirmenizi rica ediyoruz.

 

Satılan ürünler orijinal mi?

www.gymy.com.tr’de satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinal ve ilgili markanın garanti koşulları kapsamında garanti altındadır.

 

Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

Local üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.

 

Sipariş ettiğim ürün yanlış bedende, renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?

Ürün elinize sipariş ettiğiniz bedenden, modelden ya da renkten farklı gelirse 0216 467 07 90 no’lu telefon numarasından müşteri hizmetlerimize ulaşarak değişim yapabilirsiniz.

 

Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?

Local verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse 0216 467 07 90 no’lu telefondan müşteri hizmetlerini arayarak değiştirebilirsiniz.

 

Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?

Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için 0216 467 07 90 no’lu telefondan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

 

Almak istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?

Stoklarımızın sürekli yenilenmesi sebebi ile ürünler bitmediği müddetçe tekrar satışa açılmaktadır.

 

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişler 1-3 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır. Kargo firmalarının operasyonundan kaynaklanabilecek gecikmeler firmamız sorumluluğu dışında olup, gecikme süreci takibi konusunda destek verilecektir.

 

Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?

Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.

 

Kargo ürünü getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?

Evet. Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.


Kargo gelmiş ancak beni evde bulamamış ürüne nasıl ulaşabilirim?

Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir. 3 gün içerisinde şubede bekletilir. Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde alınmayan ürünler Center Dış Ticaret ve Pazarlama LTD. ŞTİ’ye geri gönderilir.

 

Siparişi iptal ettiğimde para iadesi ne kadar sürede yapılır?

Siparişi iptal ettiğinizde ya da ürünü geri iade ettiğinizde, urunun tarafimiza ulasmasini takiben iade sureciniz baslar, urnun incelenmesi sonrasi iade kosullarinin uygunluğu halinde,ürünün bize ulaşmasından itibaren 7-10 iş günü içerisinde paranız iade edilmektedir. 

 

Aldığım ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?

Ürünün size ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

  

Teslim aldığım ürün defolu ise ne yapmalıyım?

Ürünü iade süresi geçmeden (14 gün) tarafımıza göndermeniz halinde gerekli işlemler yapılarak para iadesi gerçekleştirilecektir. Stoklarımızda aynı üründen olması durumunda yeni sipariş oluşturabilmeniz için bilgilendirileceksiniz. 


 

Çerez Kullanımı

Size daha iyi hizmet sunabilmek adına çerezler kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Güvenlik Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.